Just get here if you can.

Jag satt precis och funderade över om min gamla blogg fortfarande fanns kvar, och dra mig baklänges på en skottkärra med klackarna i taket, här är den ju!  Jag vet inte riktigt vad jag vill åstadkomma med det här inlägget, men...ja, jag vet inte vad jag håller på med.  Jag är så borta.  Så fruktansvärt borta.  Jag känner mig konstig, knivig, häpen, snopen, kräsen, frusen, varm, svettig, klängig, hängig, pigg, slö, dö'!

Men...ja, det blir väl så när man inte riktigt vet vart man ska ta vägen när det gäller vissa saker av vissa...prylar?

Nej nu får jag ge mig!
Men vad fasen ska jag göra här då? Okej jag måste improvisera...ska jag..skriva en dikt?  Okej jag gör det, jag skriver den på mitt favoritsätt; Dan Bäckman-stil! Here we GO:

Fisken dallrar
Shotsen gungar
Luggen slänger runt
Jag är barfota.
Grisen svettas
Arbetaren däckar
Finns det någon innebörd?
Solen slänger runt.
Släggan på bordet
Når ingen
För den har ett kort handtag.
Dvärgen blir diskriminerad
Fisken blir laminerad
Jag har tagit laxeringsmedel
Och mår pyton!
Fisken dallrar
Fisken dallrar.


Masterpiece!

Okej nu när jag har det avklarat så...vad kan jag mer? Typ ingenting, jag är egentligen ganska värdelös om man tänker efter.  Halvbra på allt, allt är halvt; Halvsnygg, halvbra, halvdålig, halvtråkig, halverad.  Ensamstående med en mor sen 4 jordsnurr är jag också, och bara det i sig skriker ju halvmänniska. 
Jag är en halv människa.
Inte hel.
Halv

...

Patetiskt.

Men lika gla', för det är jag, men gladast är nog räven!

Jag vill komma bort från allt.  Fresh start.  Glömma att jag har en invalid pappa, en trasig mamma, en nerpissad Philippa.  Eller visst fasen, jag är ju glad nu! Jag är överlycklig och superglad och helt fantastiskt, underbart självsäker och go' och bara SPRUTAR ut entusiasm i form av särskrivningsrättande och "Det heter BEGÅ självmord" och "III'M GONNA RAPE YOU", du är guld Amelia (som verkligen inte läser det här btw, ingen annan heller förmodligen, haha!).  Näe men nu har jag helt tappat bort mig, vart var jag?
...
....
......
Äe, kommer inte ihåg!

LÅT MIG BÖRJA OM!

Heeeeiiii bloggeeeen! Eeeeeeeehm...jag heter Philippa, är 2541 år och 414 månader, gillar att spela CS och Dota och älskar lasagne och pizza, lol.
Spelar lite WoW också.  Har 5 lvl 80.  Druid, pala, DK, warrior och shaman.  Tankar med warrior'n, så jäla epic, gear lvl är liksom fullt 264. :P Healar med druiden, det är liksom ett tips; specca resto och boomkin när du är 80, lvla med feral :) lol . Paladin är holy och retri, fett op är dom! Eller var... DK'n ska vi inte snacka om det är ju bara nerfat så in i HELVETE!  Shaman healer är fett nice, men jag säger bara ett ord; windfury.

OR!

Should I perhaps just take it all in English?
Yes!

I'm at home atm, lying in my bed listening to Tracy Chapman and just livin' life.
Been @ college all day long, and I'm fucking knackered now tbh.  Me and a mate were supposed to meet up with this weird dude, but did he show up? 'course not! Fucking prick tbh...Anywho!
I'm thinking I should watch How I Met YO MOMMAH!  HIMYM and Fringe are really the only TV-shows I watch.  Basically...lol!  Don't really like TV, since it's a big time stealing piece of crap (that's probably just me thought) and you'll get fat and obnoxious if you spend too many hours in front of that box!
That's...all I had to say I think..oh yeah, and I need to get myself a better vocabulary!  My current one's like worth fuck all, literally!
Ttfn XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0