Tous les chemins me ramênent vers toi

o rite blud i has a blog lol i forgot bout dis 1 lol xx wt u tlkin bout m8 u got a problem yeh i fink u do n i kno u fink im fick bt i aint blud n i can prove it blud ima fkin smash ur fkin face in u fk!!

Nej, men, jag glömde bort att jag hade en blogg.  Vad fasen ska jag med en blogg till? Inget direkt intressant händer, jag mår inte dåligt, jag är ingen Kissie, jag spelar wow!
Oooh...
Ska jag prata om wow?
Ja okej fine!

Ehm...ja mitt acc blev ju bannat för typ 2 veckor sen, sög ju rätt så hårt...men innan dess hade jag en lvl 80 druid speccat boomkin / resto, ganska nice faktiskt.  Trolled with it in /trade hela tiden, blev satt på otroligt många ignore lists.

Okej, mer då? Ska jag tipsa om nåt? Jag kan inte tipsa om nåt!!  Eller kan jag?
Kör inte tauren warriors, så jävla fult är det.  Haha, dagens tips!

Eeeehm.....that's it...jag vill sova nu så, goder natter mister hatter!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0