Pienso en ti todo el tiempo.

Wonder what it is that makes me feel so mad.
Everyone that talks to me I so wish wouldn't.
I wouldn't even care exceot I feel so bad.

Anyway!


Är det bara jag eller är östra jävligt läskigt på kvällen när man är själv?  Det låter hela tiden som att det är någon som klampar in och stör friden typ stup i kvarten, jag får näst intill tuppjuck lix.

Jag leker med tanken om att jag kanske ska skriva något som faktiskt är intressant, men jag har inget intressant att komma med!  Jag är lite hungrig, och det är typ allt.  Nu låter det som att någon spelar trummor.  Och bas.  Men det är bara jag här.  Måste börja intala mig själv det, annars skrämmer jag livet av mig!


" Det är bara jag här, det är bara jag här, jag är ensam på östra, inte ens insekter finns här, okej? Jag är ensam! "

 

...hjälpte inte ett dugg, jag hör fortfarande trummor och bas.  Är jag galen?  Förmodligen.  Crazy in love liksom.  Fast jag inte ens är det.  Shit vad knäpp jag är.  En riktig knäppstare!

Ett trumpet solo; tutar lite motvilligt?'


   Hittade jag på datorn dårå!  Nu hörde jag en gitarr.  Jag är rädd.  I need a hug... *snyft*


Okej men nu ska jag sluta skriva! Kthxbaaai


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0