Je ne suis plus tout seule quand je pense a toi

          - Varför rosa?
          - Varför inte?

Jag tycker att folk är så insnöade på att rosa är tjejigt, eller " gay ".
Jag tycker att folk är insnöade på könsroller över huvud taget. Jag börjar tröttna.
Jag önskar att jag var kille och hade samma värderingar.
Fast jag önskar bara det ibland, I mean don't get me wrong liksom; I love my boobs!




          - layyoudown? lol
          - On a beeed of roooseees!



När jag för några år sedan satt och tittade på en komiker så sjöng han "Lay you down, FI-HII-HIIINE!!" på ett roligt sätt.  Det fastnade, och jag började namnge flera olika grejor till just Layyoudown, även den här bloggen.


Dans mes rêves du paradis on marche main a main...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0